Ny design på g..

2011-10-08 @ 18:23:33 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Ny design är på G.. Kommer kännas bättre att blogga då men kan ju kanske starta lite smått?

Jag heter ju som sagt Melinda och bor i norra Skåne och trivs kanon. Jag har för närvarande fyra hästar, min gamla new forest ponny Tulla, hennes föl Miss Tullabelle, Risse som för tillfället inte är här och sen min nya foderhäst, Miró. Kommer att komma mer utförligt om alla om några dagar när allt är ordnat!

Hoppas att alla har en trevlig lördagskväll, själv så gör man i ordning grejer inför morgondagens marknad för hästgrejer, riktigt mycket grejer man har som bara ligger. Nej nu får jag fortsätta, massa saker som ska fixas innan man kan hålla en mysig kväll med sin fina pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0