Då var det dags igen!

2011-10-03 @ 13:38:45 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Som sagt kommer jag nog att börja blogga igen. Det kommer inte att bli någon värsting blogg utan kommer att göra allting för min skull, följa min egen utveckling. Sen kommer det givetvis vara kul att ha några läsare som följer mig, min utveckling och mina fina hästar.

Ikväll tänkte jag skriva ihop ett inlägg om mig själv och imorgon kommer det in ett inlägg om mina hästar. Alla gamla inlägg kommer att finnas kvar bara för att det är roligt att gå tillbaka och läsa. Tänkte höra med Johanna Torudd om hon har lust att knåpa ihop en ny design till mig, sist blev den ju riktigt kanon!



Kommer ni ihåg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0