Massa grejer inplanerat!

2011-05-05 @ 16:11:29 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Som jag sa innan så kan jag inte rida Risse för att han tappar all päls men förhoppningsvis hittar vi en lösning nu på måndag när veterinären kommer och tar massa prover, kollar tänderna osv. Hoppas att det är något snabbläkt så att vi kan sikta in oss på vår utbildning. Sen har jag bestämt mig för att idag eller om inte tiden räcker till imorgon så ska hästarna flyttas till ett annat bete så att vårt här hemma får vila sig lite och ta sig. Sen måndagen den 16 kommer hovslagaren och fixar hovarna och sen händer massa annat.

Hoppas ni hjälper mig att hålla tummarna på måndag!:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0