Sadelproblem

2011-03-31 @ 14:57:45 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Som ni säkert redan vet så letar jag efter en ny sadel till Risse. För närvarande har jag en Albion Legend som verkligen är super skön men passar inte till mina korta ben. Så nu letar jag efter en ny men eftersom jag inte har särskilt mycket pengar så måste jag sälja min nuvarande sadel först.

Sadeln jag söker efter får väldigt gärna vara mörkbrun eftersom all min utrustning är i den färgen annars får det bli svart. Måste ha en sadel med någonlunda rak bom och normal eller normal mot smal bomvidd. Har eventuellt hittat en men som sagt måste min bli såld först.



Min sadel.

Fram tills jag har köpt en ny sadel så ska jag använda Rikards mammas Wintec dressyrsadel!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0