Ny idé!

2011-03-12 @ 15:04:31 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
När jag skulle börja städa i sadelkammaren så kom jag på en ny genialisk idé som troligen kommer ge mig mer plats till mina saker och då kommer jag att kunna ha mer ordning bland mina saker!





Såhär ser det ut nu.

Såhär hade jag tänkt mig



Det svarta tjocka strecket är själva dörren.
Den vinröd/lila är hyllor som nu står mitt emot
De bruna prickarna är sadelhängarna
Fyrkanterna bredvid är vanliga hängare för sadelgjordar och förbyglar
De rosa prickarna är tränshängare
Det grå är element och det svarta som är på är en täckeshängare-perfekt när man har svettiga schabrak eller blöta benskydd!

Tror ni att detta kommer bli bättre?
Jag vet att jag är super bra på att rita i paint ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0