Maurice!

2011-03-07 @ 15:44:58 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Herre gudarnas vilken häst jag satte på idag!! Han jobbade perfekt och var framåt för skänkeln redan från start. Han uppmärksammade skänkeln direkt när jag skulle svänga eller öka takten. Tänkte egentligen bara skritta och trava men eftersom allt kändes sådär super bra så provade jag galoppen också och det ångrar jag inte! Vänster satt som en smäck men höger hade han svårt att hålla igång men det gör inget. Han var verkligen positiv till ridningen idag och öronen var spetsade framåt mestadels av passet!

Såhär bra har det inte känts sen i slutet av sommaren och detta behövdes verkligen kan jag berätta för er, detta ger mig mycket mer styrka och vilja att vilja fortsätta!




Du är perfekt min älskade häst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0