Man blir så glad.

2011-03-06 @ 11:43:18 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Man blir verkligen glad när man loggar in och ser att man har fått kommentarer, det är verkligen super roligt!

Jag gick upp för lite mer än en timme sedan, min gulliga mamma släppte ut hästarna idag så det var verkligen skönt att få sovmorgon utan att få dåligt samvete. Ska alldeles strax ut och mocka, rida osv. Ska rida Tulla i paddocken idag om den är riktigt mjuk. Risse ska bara få sig en promenad, ska ta det lugnt med han innan equiterapeuten kommer.

Som sagt lovar jag er bättre uppdatering så fort tiden finns där!



Behöver jag säga att jag vill ha en lagom sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0