Jag tycker inte om IKEA-möbler

2011-03-20 @ 12:42:44 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Håller fortfarande på i sadelkammaren men var väldigt sugen på coca cola så fick gå in och dricka lite. För närvarande är det en IKEA hylla som ska sättas ihop och jag är väldigt förbannad på den där ute, varför kan dem inte vara ihopsatta när man köper dem? Men iallafall så är det bara hyllan som ska in i sadelkammaren sen ska allting läggas på plats så det känns verkligen super att snart vara klar och sen ska jag ut och rida i solen!

Har kanske kommit på några inlägg som kan vara intressanta, likaså nya kategorier!

Nej nu ska jag dricka upp och gå ut och lyssna på Digilistan och sätta ihop min nya kärlek, hyllan!:@

Bjuder på en fin sommarbild som får lysa upp dagen!



GRÖNT GRÄS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0