Fy vad det blåser...

2011-03-24 @ 13:42:26 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Har haft jätte mycket att göra, därför den dåliga uppdateringen. Men idag hoppas jag hinna slänga in några roliga och intressanta inlägg. Har även skissat till den nya designen men vi får se när den blir klar.

Igår när jag var på väg hem från bussen så ser jag min häst som drar rakt igenom staketet trots att det är ström, dumma häst? Men han blev nog lite rädd för han vägrade gå samma väg tillbaka, haha!

Nu hade jag tänkt gå ut och ge hästarna lite lunchhö, mocka, fylla på vatten, fylla höpåsar, ut och gå med Risse. Ikväll ska jag och Rikard och handla och sen hem till min handledare och äta våfflor, mums!




Bjuder på en bild på Mysan och Twister som blev jätte arga när mamma sa hejdå till dem!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0