Bättre updatering hela helgen!

2011-03-19 @ 09:42:28 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Nu är det äntligen helg och då kan jag ge er bättre updatering och samma sak blir det nog nästa vecka för då ska jag och Rikard bo hemma hos mamma och pappa för dem ska till Norge. Igår kväll var jag på bio och såg "Hur många lingon finns det i världen", en riktigt stor hiss till den! Dagens planer ser ut såhär:

-Äta frukost
-Gå hem
-Byta om
-Mocka, byta vatten, fylla höpåsar och blanda mat
-Rida Risse
-Ut och gå med Tulla
-Eventuellt börja ändra om i sadelkammaren (har fått min hylla nu).

Måste få loss Risse ännu mer för när jag red i onsdags så var han väldigt tung i handen och så fick rida med höghand och försöka få han i en hög och bra form och framåt slutet blev det  mycket bättre:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0