Bloppis

2011-01-05 @ 22:41:55 | Till salu | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()

Sakerna som säljes är inte rengjorda eller tvättade. Det vill säga att de säljs i det skick som ses på bilderna. Vill ni ha sakerna rengjorda eller tvättade så tillkommer en viss kostnad. Bilderna talar inte alltid 100% för hur varan ser ut men oftast är det inte mycket som skiljer. Jag kan skicka varorna mot fraktkostnad och förskottsbetalning till mitt nordeakonto. Det går även att hämta grejerna på plats hos mig i Vånga.

Jag skriver ut det absolut lägsta priset jag kan tänka mig att sälja sakerna för men utöver det är det bud som gäller. Jag kommer att skriva ut här på bloggen hur mycket buden är på.

Alla bud och frågor mailas till mig på [email protected] , jag har även fler bilder på vissa saker!


 



Tabaccofärgat pullarträns storlek full men mässingfärgade spännen. I begagnat skick och det syns genom att lädret har mörknat på vissa ställen. Märket är chetak. Säljes utan bett och tyglar

Minsta pris: 50:-

 







Pannband med rosa stenar "fejk" swarowski. Köpt på Falsterbo horse show i somras och bara använt någon månad. Lädret är svart och inga stenar saknas. Pannbandet är i storlek ponny men har använts på ett träns storlek cob.

Minsta pris: 40:-

BUD 70:-



 

Blått bomullstäcke storlek 135 men mer som ett 125. Som ni ser på en bild så har två trådar släppt men det är inget hål. Absorberar bort fukten och svetten väldigt bra så är perfekt att ha under vintertäcket t.ex. nu på vintern. Täcket har dubbla bogspännen, kryssgjordar och svansrem.

Minsta pris: 50:-

 



 

Schabrak/vojlock paket. Alla har något defekt. Den vita vojlocken har fått rostfärgade fläckar och på det gröna och det vinröda är kardborrarna dåliga eller i sönder.

Minsta pris: 30:-

 


 


Bomulls/sommartäcke storlek 125. Täcket har några år på nacken men fyller absolut sin funktion och inga störande men. Täcket har ett enkelt bogspänne, elastiska kryssgjordar och bensnören.

Minsta pris: 50:-

 




Extra hals storlek S men passade bra på min stora häst med ganska smäcker hals! Det är tre fästen som man fäster i ringar på täcket. Det är brunt med blå kant. Använt en gång så är bara lite smutsigt.

 

Minsta pris: 50:-

 

BUD 60:-


 

Fortsättning följer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0