Maurice

2011-01-23 @ 14:30:10 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Blev stubben idag med tvådelat gummipelham och gud vad fin han var. I början var han lite motsträvig och ville inte alls jobba men efter lite lirkande så blev han så fruktansvärt fin och det gick till och med att sitta ner på han och jobba han ordentligt. Galoppen var riktigt fin i högervarv och fick den superfina perfekta formen och det perfekta trampet. Däremot i vänster var han motsträvig och slängde med huvudet men han var rätt så trött men fick till den till sist också och då travade jag bara av han sen skrittade vi hem. Super duktig var han idag!

Och för första gången sen jag fick han så var han helt avslappnad i stallet och bajsade inte ens i stallgången, är nöjd med honom idag!

Jag behöver träna på att inte titta nedåt och sen måste jag röra mer på händerna för just nu blir de mest lama.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0