Maurice

2011-01-11 @ 19:05:22 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()

Tanken vr att vi skulle rida ett orentligt markarbetspass på ängen men det gick inte så bra som jag hoppats. Han var väldigt tung i handen och ville absolut inte inte jobba med bakre delen. Avslutade iaf med en fin galopp och en fin avsaktning till trav. Men nu får det bli en ändring på detta!

Har hittat två dressyrtränare som jag kan tänka mig, bara någon mil härifrån. Tyvärr går den ena bort eftersom träningarna är under fredagar, hela dagen. Då hade jag fått träna vid fem och det hinner jag tyvärr inte. Men har ringt hon andra som tyvärr inte svarade men förhoppningsvis ringer hon upp. Måste ta tag i ett detta nu annars orkar jag inte mycket mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0