Jag älskar mitt liv!

2011-01-18 @ 20:12:53 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Jag har verkligen världens bästa liv, har två fina hästar, fina föräldrar och en underbar pojkvän! Det finns en sak jag önskar mig och det är en hästtransport så jag kan öka mitt självförtroende inom transportering och för att komma iväg till ridhuset.

Just nu har vi en Chess HT hästtrailer och visst den har varit toppen men tyvärr är den inte säker att köra hästarna i längre och det är för mycket jobb med att fixa den.

Rikards föräldrar har en Kylinge Orion, enaxlad, panikbommar och fronturlastning och den vill jag väldigt gärna ha! Blir snart desperat av att inte komma någonstans, vill ju utbildas inom ridningen för det är den jag har tanke att satsa på så ska verkligen ge allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0