Idag..

2011-01-12 @ 19:55:24 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Har haft praktik hela dagen, det var lika roligt som alltid:). Jag trivs riktigt bra och om allt går som planerat så ska jag även jobba där lite smått i sommar. Vi har alltid roligt och pratar om allt möjligt med allt och alla! För er som har missat så har jag praktik på Wallgårds, en färg och tapetaffär :).

Dagen blev därmed nästan hästfri, hinner och orkar inte rida när jag kommer hem. Så mamma har mockat och fixat stallet och hästarna fick vila. Det enda jag gjorde var att ta in dem, nu för en stund sen innan jag vandrade ner här..

Imorgon är det skola och det är absolut inget jag ser fram emot men vecka åtta är det sportlov!!! Men innan jag går och lägger mig idag så måste jag skicka mail till vissa angående bloppisen, duscha och försöka blogga lite till innan älskling kommer hem så det är bäst att jag sätter fart!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0