Idag och imorgon..

2011-01-25 @ 16:35:32 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Har varit i skolan idag från åtta till halv två och det var lika drygt som vanligt. När jag kom hem så red jag Risse och nu är jag i lägenheten och ska snart laga spaghetti och köttfärssås. Senare ikväll ska jag åka hem igen och umgås lite med mamma och pappa och sen ska jag sova bort min hemska huvudvärk.

Imorgon har jag studiedag, tråkigt att det är under en praktikdag menmen, man ska inte klaga. Jag ska iaf sova lite längre imorgon sen ska jag givetvis rida, mocka och pyssla lite med Tullabulla. Sen ska jag hem till lägenheten och baka chokladmuffins med riktig choklad i, undra om det blir gott? Får se om jag hinner in med några till Wallgårds, annars får det bli en annan dag i veckan. Sen imorgon kväll ska jag bjuda Jallan och Sara på mat, det blir kotletter med Spaghetti, riktigt bra kombination tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0