Hem!

2011-01-26 @ 10:02:48 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()

Nu ska jag börja vandra hemåt, ridning står på schemat. Har studiedag idag och glömde ställa alarmet så vaknade för en halvtimme sen typ. Vet inte riktigt hur och var jag ska rida idag eftersom det har frusit på ordentligt i natt. Antagligen blir det bara lite skritt och kanske lite trafikträning? Får se vad som sker:).

Försökte att börja mig på med ett kollage över alla saker jag ska titta på uppe i Göteborg men fick totalt hjärnsläpp och kunde inte komma på någonting! Även fast jag visste innan så kommer jag inte ihåg nu.. haha.

 



Lite halvmysig bild en tidig morgon i Vånga innan snön kom. Backen ni ser i bakgrunden är Vångabacken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0