Varför vi bytte underlag igen

2011-02-08 @ 08:57:00 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Vi hade ju spån från början men sen bytte vi till halm för att vi trodde att det skulle bli billigare och för att hästarna skulle ha något att tugga på hela tiden. Tulla kan inte gå på fri tillgång för då står hon och äter hela tiden och blir super tjock!

Vi bytte då till halm men efter några månader insåg vi att det tar alldeles för stor plats i vår container och därmed bytte vi tillbaka till spån. Jag ångrar inte att jag hade halm och antagligen kommer jag att använda det i framtiden när man har en platta och inte bara en liten container. Samtidigt tycker jag att det ser betydligt renare och skönare ut med spån men jag kan inte läsa hästarna men jag tror inte att dem bryr sig så mycket!





Nu, men där är betydligt mer spån, detta är en bild samma dag som hästarna kom in på nätterna i början av hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0