Skola!

2011-02-14 @ 08:29:18 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Glad alla hjärtans dag bloggen. Har inte vaknat till liv riktigt än men ska snart gå till bussen. Har sen en lektion sen slutar jag, verkligen superduper lönt! Nä jag kommer hm så ska jag packa lite grejer som har blivit såldaså de blir hämtade i dag, skönt! Ska även rida sen och jag håller verkligen varenda tumme för att det ska gå bra idag!

Just det, ska även ringa hovslagaren och be henne att komma hit och sätta på Tulla skor för det fungerar inte utan längre. Hon ömmar något fruktansvärt och därför kan jag inte rida och då blir hon ledsen för det!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0