Lördag kväll..

2011-02-05 @ 22:21:00 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Har precis kollat på Melodifestivalen och det var ju inte särskilt bra låtar om jag får säga vad jag tycker. Just nu ligger Rikard och kollar på en läskig film och jag tycker inte om läskiga filmer så istället ligger jag här. Mår inte särskilt bra men är stolt över att jag orkade så pass mycket idag, lite skryt men ändå;)

- Mockat ut all halm i Tullas box och sopat väck vartenda halmstrå

- Gjort fint i bådas boxar

- Diskat bådas vattenspannar super noga

- Diskat matspannarna

- Gjort Tulla fin och myst med henne, hon har nog känt sig lite utanför nu när hon inte rids.

- Ridit ut på Risse och myst med han

- Umgåtts med min fina kille!

Det är ju lite saker som jag har hunnit med iaf, känner mig väldigt duktig!

Nu säger jag god natt för idag, räkna med en del inlägg imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0