Idag..

2011-02-01 @ 09:23:55 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Sitter i skolan och har arbetsmiljö och säkerthet men jag är klar med allt. Har engelska och matteprov kvar sen slutar jag för dagen och då ska jag vandra vidare till frissan och färga mitt hår eller slinga för att vara exakt. Måste verkligen färga det eftersom min är utväxt är gräslig!

Sen ska jag hälsa på min lilla sara på Village och se om där finns något roligt som jag "behöver"?

Sen väntar Wallgårds och där ska jag bara hälsa på och hämta färg till Rikards pappa, sen ska jag hem till min handledare och ut och gå med hennes hund. Sen väntar massören, första gången i mitt liv men känns som att jag verkligen behöver det!

Detta betyder att hästarna får vila idag och även imorgon eftersom jag har praktik. Så jag kanske har tid att lägga ut några inlägg, kankse något mer som jag ska kolla efter på GBG horseshow:D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0