Gjort val

2011-02-04 @ 11:42:17 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Nu har jag gjort mina individuella val till trean, det blev fotografisk bild A som 100poängs kurs och hälsa och kost som 50 poängs.

Har Små företagnde just nu och jag fattar inget, absolut inget.

När jag kommer hem så ska jag mocka, rida, duscha och sen åka till min handledare på sminkparty. Mamma säljer ju Mary Kay och jag är hennes maskot eller något. Men sen är det klart att det är roligt att känna sig extra fin någon gång! Får se om jag övningskör dit, beror lite på vädret.

Ha en bra fredag allihopa!





Jag och min gamla ponny Serbina som tyävrr gick bort för tre år sedan, många fina minnen tillsammans med henne. Som ni säkert förstår var det midsommar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0