Gbg horse show 2011

2011-02-13 @ 17:55:00 | Outfits | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Har pysslat ihop ett fult kollage med vad jag definitivt ska köpa i Göteborg nästa torsdag. Kommer antagligen komma in en bild med vad som ska kollas på med!




Ridbyxor-Vilket märke som helst men ska vara super sköna och passa min kroppsbyggnad.
Ridhandskar- Är ingen handskeälskare men måste ha det så måste hitta några sköna, några tips?
Ridstövlar- Är grymt sugen på de svarta med brunt längst upp på skaftet från Alex's Boots.
Schabrak- Vill ha ett nytt sett, gärna med luva. Gärna rött, grått, grönt eller marinblått
Träns- Om jag ska börja använda wintecsadeln så ska jag köpa ett tabaccofärgat Aachenträns, annars blir det ett mörkt brunt aachen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0