Fortfarande till salu..

2011-02-18 @ 15:13:17 | Till salu | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()


Blått allround schabrak, något slitet på vissa ställen men väldigt fint.
Av den tjockare modellen. Kan säljas tvättat.

50:-



långa stigbyglar inte mätta men cirka 40mm. Tyvärr är dem lite rostiga.

30:-



Gelpadd, inte mycket använd. Cirka 2-3cm tjock.

150:-



Tabaccofärgad martingal, lite missfärgad på ett ställe men inget som stör. Storlek full

50:-



Svart sadelgjord, 125cm. Använd i två månader. Resår i ena sidan.

100:-



Lädertyglar med stroppar, bruna. Tyglarna är i storlek full och aldrig använda. Inåtvända spännen.

50:-



Obetydligt använda bruna flätade lädertyglar i storlek cob.

40:-



Bruna vävribbtyglar i storlek full. Lite ljusare än vad bilden visar.

30:-



Thermoridstövlar från Mountainhorse i storlek 38 (passar även 39) Använda en säsong.

200:-



Hoppschabrak från Jacson är använt ett fåtal gånger sen tvättat. Några trådar från passpoalen har hoppat upp men det är inget som stör.

40:-



Extra hals storlek S, tre fästen att fästa i ett täcke och sen två halsspännen. Brunt med blå passpoal

50:-

Om du är intresserad av något så maila mig på [email protected] eller lämna en kommentar med din mail så hör jag av mig. Det är snabb affär som gäller då jag inte har plats för sakerna. Eventuell frakt betalas av köparen. All betalning sker via förskottsbetalning till mitt nordeakonto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0