Maurice 21/4

2011-04-22 @ 09:08:22 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Red ner till ridbanan och eftersom han inte har varit där nere på väldigt länge så var han väldigt spänd och tittig i början. Men jag ignorerade det och tänkte på hur jag red och hur jag skulle rida. I början var han lite motsträvig och ville inte alls jobba med bakdelen. Men när jag började sitta ner och arbeta honom så släppte allting, han blev väldigt avslappnad och sänkte huvudet och höjde baken och det kändes verkligen super! Arbetade på volt nästan hela passet där jag minskade och ökade volten för att hålla honom sysselsatt och jag tycker att det fungerade. Slutade med ett race på ovalbanan sen red vi hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0