Lastträning!

2011-04-02 @ 15:48:49 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Imorgon ska jag låna hem min blivande hästtransport, en Kylinge. Tanken är att båda hästarna ska lasttränas en lång stund. Risse har inte åkt hästtransport sen han kom hem till mig i Oktober 2009 och Tulla har inte åkt sen vi hämtade henne hos hingsten i juli.

Tulla har ju varit väldigt svårlastad, hon har inte varit rädd för transporten men har bara varit envis som en åsna och vägrat gå in (typiskt vissa ston). Därför har jag tänkt att släppa alla ner alla mina säkerhetsbommar och öppna frontutlastningen och bara gå igenom hela transporten ett antal gånger..

Ganska tråkigt inlägg menmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0