I sadeldjungeln..

2011-04-02 @ 15:02:59 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()

Sitter fast i sadeldjungeln och känner att jag börjar bli tjatig om sadlar men för tillfället är det ett väldigt stort problem. Ska ut till Stablestore imorgon på deras lagerrensning och ska då kolla deras utbud av begagnade sadlar för så lite pengar som möjligt. Hittar jag några som kan tänkas passa så kommer jag att boka in en tid för dem att komma ut till stallet och prova på Risse, så fort han har blivit lite tjockare.

Sadlar som jag för närvarande har i tankarna är:

Cliff Barnsby
Jacson Celine
Jacson Legano
Lippo
Prestige Versailles (drömma kan man ju alltid)
Pessoa Amo

Vill som sagt ha en mörkbrun sadel eftersom mina sadelgjordar, träns och benskydd är bruna. Men självklart är det viktigast att hitta en sadel som ligger bra på min kära vackra häst så om det nu blir en svart sadel så kan ni förbereda er på en bloppis med alla möjliga tillbehör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0