Uppe med tuppen!

2010-09-28 @ 07:28:26 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Min buss går kvart i nio och jag är redan uppe:O. Hade det gått fler bussar så hade jag kunnat sova mycket längre eftersom vi inte börjar förrän kvart över tio och bussen är i stan kvart över nio :(. För er som inte vet så går jag Handel och administrationsprogramet på söderport och jag är extremt skoltrött. Men jag får trösta mig med att jag bara har 2an och 3an kvar sen kan jag och älskling flytta till en stor gård och jag kan göra vad jag vill!:)

Nej nu ska jag lägga över ny musik på min mobil sen ska jag ut och släppa ut hästarna, det får bli frukost på MC idag ;)

Ha en bra dad underbara läsare så hörs vi när jag kommer hem, är hemma vid kvart över två typ:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0