Trogna läsare

2010-09-13 @ 16:34:09 | Maurice | Kommentera här (1) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()

Sitter hemma är sjuk, har feber och sånt trams. Har varit duktig och städat här hemma, resten av familjen är ju i Turkiet så här får jag sitta:((

Dem har 38 grader i luften och 30grader i havet, jag är inte ett dugg avundsjuk, inte alls!

Tulla har vilat och Risse har jag ju inte ridit pga benet som nu inte är svullet längre:D Hinner förhoppningsvis rida imorgon! Ska även till Karlshamn och köpa en sadel, en dressyrsadel som är bra att ha:) Ska ju köpa en ny hoppsadel också men det är ingen brådska!

Pusspuss fina läsare!!!:*


 

Ska jag köpa en eller ska jag inte?:D


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Jag filmar också med Canon IXUS :) vilket format har du då? Jag har .wmp när jag öppnar i Movie maker, det ska fungera! Kram

2010-09-15 @ 19:22:57
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0