Tävling?

2010-09-30 @ 13:16:16 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Ska jag ha en tävling? I så fall med vad? Inget mega dyrt. Kanske något finare begagnat? Vad tycker ni?:):)

Sitter i skolan har information och lay out är rätt så trevligt men är lite trött:( När jag kommer hem så ska jag mocka sen ska jag ner till ridbanan med Risse och rida över bommar som uppvärmning till imorgon till träningen:) Tulla ska få gå ett enklare dressyrpass med tre delat bett och eventuellt graman får se hur hon känns:) Blir antagligen ett pass på stubben, man får passa på innan den harvas!:)

Ska iväg den 27 oktober, var? Det berättar jag när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0