Praktik

2010-09-22 @ 20:37:53 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Har haft praktik idag och det gick toppen. När jag kom hem hae hovis varit här och slagit på en ny sko på Risse så han var lite ömfotad så han fick vila idag. Gav båda lite kärlek bara:). Imorgon ska jag ut och bara springa av honom så han har mindre energi till provträningen på fredag förmiddag, längtar!! Tulla får vi se vad vi har för plan med:D. Har studiedag på fredag så då ska jag försöka uppdatera bättre både inna och efter träningen. Sen ska jag packa ihop allt som jag ska sälja på hästauktionen på lördag:D. Får be om ursäkt för dålig uppdatering men nu ska den bli super bra igen, kanske inte imorgon eftersom jag har fullt upp men fredag och sen vidare!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0