Praktik

2010-09-29 @ 06:49:30 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Nu sticker jag snart på praktik, Wallgårds nästa! ÄR ju där varje onsdag mellan 8.30 och 17.30 syn datt det tar så förbaskat lång tid att komma hem bara :( Jag trivs jätte bra och hoppas att det alltid kommer att fungera lika bra! Därför blir det dålig uppdatering idag, hinner jag inte rida så blir det kanske en hel del inlägg innan idol, ska se vad jag kan hitta på. Men om jag hinner så ska jag rida honom en kort stund iaf:) Tulla får vi se, hon är mindre viktig att rida faktiskt! Kan ge henne mer kärlek istället, det räcker!:)

Men vi hörs ikväll igen så hoppas jag att ni väntar kvar på mig!:D



Snart är det 90-dagarskontroll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0