Onsdag!

2010-09-01 @ 07:37:19 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Orkade inte gå upp tidigt när jag kunde sova en timme längre så just nu vet jag inte hur jag ska göra med hästarna:) Hästarna är instängda på en mycketmycket mindre hage nu där det bara är lite gräs för Tullas skull! Antagligen kommer Risse att få äta på det betet med mer gräs några timmar om dygnet. Men Tulla går upp 10kg av att bara titta på gräs! Jag har ont om tid att fixa hagen och så men jag ska se vad jag hinner fixa i helgen!

Min buss går om 45 minuter och jag är faktiskt lite smånervös men det ska säkert gå toppen bra! När jag kommer in till stan så får jag typ springa dit för att hinna dit till klockan nio!

Vi hörs senare och önska mig lycka till! Puss på er mina underbara läsare!



Ganska långt upp på listan står detta tränset också med!! verkligen kärlek på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0