Jobb

2010-09-03 @ 17:54:59 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Blir fan ingen ridning idag heller. Just nu är det bara en anställd + mamma som jobbar och mamma måste måla klart där hemma innan det blir för kallt. Och den anställda har fått maginfluensa så jag fick hoppa in och jobba några timmar.

På idrotten idag så var det lite halvjobbigt för jag har verkligen världens sämsta kondition! Sprang först typ 1-1,5km sen spelade vi brännboll och jag gav verkligen allt! Sen åt jag, paulina, felicia och Nellie på Kimpo, en kinesrestaurang. Mumsigt var det:) Sen kollade vi på film på Engelskan sen slutade vi:)

Imorgon ska jag rida två hästar och kanske ut och springa innan jag börjar jobba vid halv tolv:)

PUSSPUSS:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0