Hemma

2010-09-28 @ 14:32:31 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Nu är jag äntligen hemma igen. Har haft engelska och matte bara så det var rätt så slappt ändå:)
Imorgon har jag praktik igen och det ska bli roligt att träffa alla igen, synd att jag är där så länge bara :( Imorgon får det nog bli McDonalds mat för just nu är jag inte särskilt sugen på något annat:P

Får se om jag ska följa med mamma och pappa in till stan och hämta färg till Rikards lägenhet eller om jag ska ut och rida direkt, kan verkligen inte bestämma mig. Men om jag inte följer med till stan så kommer jag inte få någon färg och då kommer det dröja en lång evighet innan vi är klara i lägenheten så att jag och älskling kan flytta ner där!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0