Gårdagens ridpass!

2010-09-26 @ 08:59:27 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Började med att rida Tulla, hade tänkt rida ut men stubben såg väldigt lockande ut så vi hamnade där istället! Shit vad fin hon var, så fint har hon inte gått sen jag fick hem henne. Det var synd att ingen tog kort för dem hade blivit kalasfina!

Sen var det Risses tur, honom blev det en tur i skogen med. Det blev korta Möllerydsrundan. Hela turen var jag konsekvent och om han blev nervös så skulle jag hålla honom med att typ lägga en volt mitt på vägen. Detta fungerade faktiskt bra och jag travade rätt mycket men tog även en kortare galoppsträcka. När jag kom hem var han lugnare än han någonsin har varit, han var inte avslappnad men var bättre än innan iaf:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0