Dagens!

2010-09-01 @ 17:56:39 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Blir ingen ridning idag, är helt slut!

Dagen började med att jag tog bussen som givetvis var lite sen till stan så fick springa till Wallgårds och med min extrema kondition;) Så gick det sisådär:P. Fick typ packa upp varor och packa ner tapeter i påsar som folk beställt, men skulle fått lära mig kassan också men hann inte eftersom mamma kom och hämtade mig halv tre för jag skulle ta gardasilsprutan:(. Så sa snälla Pelle att jag fick sluta för dagen, toppenbra!:D Sprutan kändes inte ett dugg men jag är ju som jag är:D

Nu ska jag cykla ner till lägenheten och skruva ihop ännu fler möbler och sen hem och äta och kanske dit sen igen, får se. Har lite läxa med kom jag på precis så får kanske fixa den först:D

Någon som vill ha en en ny bloppis?:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0