Dagens ridpass Maurice!

2010-09-20 @ 14:13:47 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()

Han hade inte något täcke på sig i hagen eftersom jag inte trodde att det skulle regna men så blev det ju. Han var rätt blöt när jag tog in honom men han fick torka lite och sen gjorde jag vid honom snabbt! Ridpasset finns inte så mycket att berätta om, det gick riktigt dåligt! Han hade extrem överskottsenergi, lyssnade inte ett piss= ville han åt ett håll så skulle han dit! Men när jag hoppade av så fick jag reda på lite varför han dummat sig, han har tappat en sko. Visst, det är ingen bortförklaring för att han uppför sig illa. Men givetvis har detta gjort lite ont och antagligen därför det var svårt att få honom att slappna av! Om inte hovslagaren hinner komma imorgon så får han bli longerad. Risse ömmar inte mycket när han har tappat en sko eftersom han har gått utan skor nästan hela sitt liv.

Tulla fick vila



SÖTNOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0