Dagens ridpass Maurice!

2010-09-27 @ 21:30:59 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()

Red bara Risse idag, hann bli mörkt så hann inte med Tulla. Det gick helt okej, blåste väldigt mycket och Risse blir så himla nervös men det gick helt okej!:) Blev inte så jätte långt pass, kommer rida betydligt mer med bommar osv imorgon!:)

Fick en kommentar från Emma att jag skulle skriva mer om personliga grejer, det fixar jag:) Kommer att komma olika inlägg. Blir jätte glad över kommentarer man känner sig mycket mer motiverad av att logga in och skriva olika inlägg!:) Ska komma på massvis med grejer, bara ge mig tid så blir det mycket bättre!:D

God natt mina underbara läsare, vi hörs imorgon! sov gott:)

HAPPYFACE IGEN:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0