Bilder från dagen

2010-09-24 @ 20:51:21 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()



Läskiga ögon :O

Fin klippt :)



Såhär trött var han efter träningen :D







Dagen har sett ut såhär:

Mockade
Tränade som gick skit bra som sagt
Åt lunch med mamma
Red ut Tulla, gick sådär men hon blir finare och finare och det känns riktigt bra. Red upp i skogen och sen ut på vägen och sen red jag på asfalten sen på vägen hem blandade vi trav och en kort galopp och det gick bättre än början av passet:).
Sen körde jag och mamma till kvarnen och köpte spån och majs till Risse som tydligen innehåller gott om protein och mycket fett ;).
Sen körde vi och hälsade på mammas gamla häst som vi sålde för tre år sedan. Han är 8 år och därmed lika gammal som Risse, eller Risse är 1 dag äldre än lilla Jackpot:) Lilla och lilla, han är nästan 175cm, lite konstigt. Hans mamma var 163cm och pappan 156cm. Han är korsning mellan halvblod och Varmblod.

När vi kom hem så åt vi pizza som vi hade köpt med oss hem, riktigt mumsigt! Sen eftersom höet var slut körde vi och hämtade några balar.

 Sen har jag gjort klart allt i stallet och packat allt till imorgon, sammanlagt är det nog 5 ikeakassar + en gammal sadel.

Nu kollar jag och älskling på Idol och om ni vill veta så är min syster dökär i Sebastian.

Har ni någon favorit i idol?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0