10 saker ni inte visste om mig

2010-09-28 @ 17:02:47 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
  • Jag är extremt lat
  • Jag är inte rädd för döden, jag är rädd för att inte finnas längre
  • Jag har hittat min drömgård
  • Jag är beroende av Thaisweet chili sås, använder det till allt!
  • Min största dröm är att starta eget företag med hästbutik och försäljning av ponny och hästar
  • Min förlovning vill jag ska se ut som på film
  • Jag älskar coca cola och sour cream chips!
  • Jag är extremt skoltrött
  • Jag tycker att fux är bland den finste färgen på hästar, efter fux kommer skimmel
  • Jag vill spendera resten av mitt liv med min Rikard!


Nu fick ni lite snabbfakta om mig, enjoy!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0