Stallet.

2010-10-23 @ 18:30:58 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()

Vi har uteboxar och jag valde det själv att det var det jag ville ha. Nu vet jag inte om jag ångrar mig eller inte. Det finns både negativa och positiva saker med det. Menmen här får ni lite bilder!:)



Risses box, han har inte så lite spån ;).





Det är mer städat nu också:)

Kommer fler bilder en annan dag för nu ska jag gå och möta Martina som kommer med bussen! Hon ska vara här ikväll och kolla på film med mig, får se om det kanske blir Juno som går på tv4 vid halv tio? ;) Jag ska inte ha barn förräns jag har gått ut skolan men inte senare än 25 år ;). Har man en pojkvän som är 6 år äldre får man ju faktiskt ta lite hänsyn!:)

PUSSPUSS:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0