Skola

2010-10-07 @ 14:13:10 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Sitter i skolan. har information och layout B i typ en timme till :O Sen går inte min buss förrän tjugo i fyra så kommer att vara hemma skit sent!

Blev ingen uppdatering igår eftersom jag hade praktik och var hemma typ halv sju. När jag kom hem mockade jag sen lät jag hästarna vara ute. Sen gick jag in och pluggade hur länge som helst kändes det som. Sen kollade jag på Bonde söker fru som jag tycker är helt okej faktiskt :) Sen efter det så var det Grey´s Anatomy som enligt mig är det absolut bästa programet som finns! Sen blev det lite plugg till sen sängen!

Idag ska jag rida ner till ridbanan och kanske dra fram några bommar om jag orkar sen ska jag plugga matte, om jag orkar ;).

Får se om jag uppdaterar mer ikväll, hoppas det.

På tisdag kommer veterinären då får vi se om Tulla fortfarande är dräktig och sen ska Risse få sista vaccinationssprutan i grundvaccinationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0