Ingen ridning

2010-10-12 @ 16:26:18 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Blev ingen ridning idag, hästarna såg så fridfulla och glada ut så tyckte att de förtjänade att ta det lite lugnt. Ska dessutom till min killes syster om någon timme och äta så vill inte stressa med hästarna. Istället gjorde jag extra fint och sopade plattorna så nu blir pappa glad förhoppningsvis!

Tog lite bilder när jag ändå var ute men eftersom mitt rum ser ut som ett bombnedslag så kan jag inte hitta den!:(. Kanske borde börja städa?, att städa är verkligen det tråkigaste på hela jorden, hatar det. Konstigt nog kan jag inte hålla i ordning efter mig.. hur ska detta sluta? ;).

Men hade tänkt lägga in lite saker som jag vill ha i nästa inlägg som faktiskt inte är hästsaker sen måste jag börja städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0