Idag

2010-10-10 @ 13:54:41 | Maurice | Kommentera här (1) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Sov länge idag, till tio! Behövde det verkligen! Sen har jag varit i lägenheten och fixat så att pappa kan åka ner och spackla och sånt :)

Nu ska jag städa toaletten sen ska jag och Tulla rida ner till ridbanan, står hoppning på schemat idag och jag tror att hon kommer att uppskatta det! Risse har gått i paddocken två dagar i dag så det får bli kondition/skogen för hans del idag. Kommer handla om mycket trav och mycket galopp med tempoväxlingar. Risse och jag har verkligen ett speciellt band man märker verkligen hur mycket han tycker om mig och hur mycket han litar på mig och min ridning!

Igår när martina skulle skritta runt på honom medans jag red på Tulla så var han extremt försiktig och kollade på mig och det var precis som att han frågade om det är okej, om det kommer gå bra?

Ska försöka tjata till mig min syster till ridbanan, hon har extrem mensvärk men om jag mutar med något så kanske?:) Ni vill väl se bilder?`



Såhär ser man ut om man har blivit sparkad av en häst mitt i huvudet och har ett brutet näsben och hjärnskakning så man knappt orkar upp ur sängen ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jaja, får se om jag hänger med =)

2010-10-10 @ 14:01:49
URL: http://emelieeenilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0