Idag...

2010-10-11 @ 21:33:59 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()

Klippte mig i morse, bara topparna så inget som syns, har bokat in tid för färg med den 23 november tror jag :D. Sen var jag i skolan två lektioner sen åkte jag och mamma till Stablestore för att lämna sadlarna. Så istället för att låna nya sadlar så lånade jag en måttsticka.

Red Tulla när jag kom hem, fram till helgen är det "hennes vecka" Risse behöver ta det lugnt och äta upp sig lite och det passar perfekt nu till vaccinationen. Ska skritta och trava lite med honom i skogen bara. Red bara en kort sväng runt Vånga med Tulla idag, har ju ingen direkt passande sadel tyvärr men den får duga så länge. Provade måttstickan och den visade att hon skulle ha extra wide, haha ;).

Ska sälja min dressyrsadel igen, känner att det är viktigare att köpa varsin hoppsadel till dem nu eftersom jag är mest inne på hoppspåret och det går bättre att rida markarbete i en hoppsadel än att hoppa i en dressyrsadel. Tänker försöka lägga så lite pengar som möjligt på sadel till dem, viktigaste är att den passar dem så får jag lära mig att tycka om dem!

Har precis tagit in hästarna, hoppas att mamma hinner köpa spån till hästarna imorgon, då det är väldigt lite i boxarna just nu. Kollade måttstickan på Risse han ska ha Medium Wide.

Veterinären kommer vid kvart i åtta imorgon så då får vi veta, hoppas att alla håller tummarna!

För övrigt så suger ni på att kommentera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0