hästarna..

2010-10-07 @ 20:50:47 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Paulina kom hem till mig idag och eftersom det har regnat exakt hela dagen så var det inte lönt att rida till ridbanan då den alltid blir extremt lerig. Så hon tog Tulla och jag Risse så red vi Mölleryd, Tulla var lika taggad som vanligt och Risse lika lugn som vanligt nästan hela rundan. När vi skulle galoppera upp för sista backen så lät jag Tulla springa först eftersom jag kan ha koll på Risse. Men inte, när Paulina och Tulla galopperade iväg så började han trippa och hoppa, blev glad eftersom det är ovanligt:)

Imorgon har jag sjukt seg dag i skolan sen ska jag och mamma till stablestore och låna hem nya sadlar!

PUSSPUSS:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0