Haft fullt upp!

2010-10-25 @ 07:58:46 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Har haft fullt upp hela helgen, har inte hunnit rida hästarna heller. Eller kan inte rida Tulla för hon är halt :( Hoppas att det släpper till jag kommer hem igen. Nu är iaf lägenheten nästan klar, bara lite lampor som sånt som ska upp men det blir riktigt fint faktiskt! Idag måste jag iaf börja packa och ska förhoppningsvis hinna rida en sväng också!

På onsdag åker jag till Spanien och stannar en vecka med Martina, ska bli riktigt skönt men kommer att sakna allt här hemma :). Vi ska till Playa del Ingles på Gran Canaria till ett hotell som heter Greenfield.




Jag tror och hoppas att det kommer att bli bra, ska försöka få massvis med bilder där nere för det borde ni vilja se?

Ska försöka hinna uppdatera mycket nu innan jag åker. Men nu måste jag gå och göra vid mig lite, ska ha prov första lektionen, har inte pluggat och det säger det mesta ;) menmen, är riktigt trött på att aldrig ta det lugnt så får väl skylla på det!

PUSSPUSS:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0