Gårdagen!

2010-10-26 @ 07:42:18 | Maurice | Kommentera här (1) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()

Red upp Risse till vår gamla paddock, det gick helt okej. Han hade j*vligt mycket överenergi så när jag hade skrittat fram så galopperade jag av honom för annars är han fullständigt hopplös!;). Det gick helt okej sen, han hade hyfsat hög form som jag ville att han skulle ha för att bakbenen skulle hänga på. Men det blev rätt så kort pass för jag frös enormt mycket om mina händer.

Tulla gick jag ut med, lade på henne ett fleecetäcke och satte på benreflexer sen fick hon ha Lisas gamla lädergrimma, den flätade! Hon blev riktigt fin i den. Hennes ben var inte vätskefyllda och hon haltade inte utan gick bara aningen försiktigt så det blir perfekt att hon vilar en vecka nu och sen sätts igång långsamt!



Jag älskar att dimman kommer med på bild och att bilden blir så pass ljus :D





De sista bilderna är sen i fredags när vi var nere på banan, jag älskar hennes fina steg!


Kommentarer
Postat av: johanna

awww , fy fan vad sööt :)

2010-11-05 @ 22:55:24
URL: http://meandbeells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0