Fullt upp

2010-10-23 @ 10:06:08 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Gick upp för någon timme sedan, släppte ut hästarna eller Tulla släppte ut sig själv, hästjävel! Nu ska jag äta lite frukost sen ska jag ner till lägenheten och måla köket en gång sen ska jag hem och rida, vet inte om Tulla ska ridas tycker det har kommit vätska i hennes ben? Risse ska få gå markarbete med lite hoppning, bara ha roligt. Nu när jag snart åker iväg så vill jag inte lämna hästarna med en massa bråk utan att jag med gott samvete kan lämna dem till en veckolång vila :) Vi hörs kanske senare om jag hinner!

Jag behöver fortfarande veta vad ni vill läsa om?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0